Jump to content

Mijn corvette toch maar niet te koop.

Marcel

Recommended Posts

Ik ga hem verkopen.

Te weinig tijd en wat huizelijke problemen. :blink:

Ik hoop er ongeveer 10000 euro voor te vangen, hij staat op marktplaats voor 11500, mensen willen altijd onderhandelen. :D

Cruisecontrole en de aanjager doen het nog niet, heb er niet meer naar gekeken.

Weten jullie iemand die een corvette zoekt, stuur hem maar naar mij. ;)

Dat is niet zo best Marcel!

Hopelijk krijg je de problemen allemaal opgelost, daarna zijn er ook nog Corvettes dus geen probleem.

Sterkte in ieder geval!

Groeten Peter

Wat jammer man :(

Ik heb ook al bijna 2 jaar niet of nauwelijks kunnen rijden, en heb ook wel eens overwogen om haar maar te verkopen, maar ben nu toch heel blij dat ik het niet gedaan heb. Ik hoop dat je hem goed kwijt raakt Marcel... Ja of dat je je nog bedenkt natuurlijk... of over niet al te lange tijd een leuke andere koopt.

Hij gaat alleen weg voor een hele goede prijs Pieter.

Ik krijg het steeds drukker in mijn vrije weekenden.

Ik werk 3 weekenden per maand werken en die meiden van mij zijn veel te goed in hun sport. :D

Slokt gewoon al mijn tijd op.

Toevallig kan ik vandaag wel naar de HCC meeting, maar puur omdat de oudste van de meiden vandaag in Purmerend een scheidsrechtercursus taekwondo heeft.

Daar kan ze lekker op haar fiets naar toe. B)

Kan je hem niet gewoon schorsen en wegzetten. Als je hem verkoopt ga je spijt krijgen. Een andere kopen zal niet snel meer gebeuren? De keren dat je ermee weg bent heb je altijd de grootste plezier. Weet je het zeker?

Groet,

Frits

Ja ben zeker.

Er is redelijk wat interesse.

Lukt het niet dan is het ook geen ramp maar van stilstaan word hij ook niet beter.

Vandaag eindelijk een dag vrij, zou naar Waarland gaan maar ja, het regent natuurlijk weer een dag of 3 achter elkaar. <_>

Dus ook vandaag staat hij weer stil.

Na een lange rit vandaag heb ik besloten om hem toch maar te houden. ;)

Heb voor de rest niet echt hobby's en het was heerlijk genieten vanmiddag.

Dan maar stilstaan en hopen dat het mooi weer is op mijn vrije dagen. :wacko:

Wij hebben hetzelfde dilemma gehad met onze boot. Er gingen jaren voorbij dat wij alleen met de vakantie op het water waren en dan ook nog vaak met slecht weer. :( Als het dan eens mooi weer was in het weekend hadden we vaak andere verplichtingen.

Toen besloten we om hem te verkopen. Het was een mooi stalen jacht, 9,00 mtr. lang met alles erop en eraan

en stahoogte in de kajuit.

Binnen een week waren we hem kwijt.

Jaren zonder boot. Toch begon het bij mij weer te kriebelen. Uiteindelijk toch weer een bootje aangeschaft, eentje met wat achterstallig onderhoud

(ik moet tenslotte wat te doen hebben als pensionada :D )

Dat kan dus ook gebeuren als je besluit je vette te verkopen. Ikzelf heb ook wel met de gedachte rondgelopen om de vette te verkopen maar als ik dan weer de weg op ga verdwijnen die gedachten als sneeuw voor de zon. Zeg nooit nooit maar voorlopig hou ik hem. Leuk dat je op je eerder besluit bent teruggekomen. Blijft tenslotte genieten met zo’n V8.

Groet,

Johan

Eens met de rest. Verkopen zal niet veel problemen geven zakelijk gezien, maar gevoelsmatig is het erg lastig.

Verkoop is nog nooit bij me op gekomen, ook al staat ie meer stil dan gewenst. Ik mis de roffel van de V8, en zou die voor geen goud willen opgeven.

Betere tijden komen eraan, daar houd ook ik me maar aan vast. :rolleyes:

Groetjes,

Dimtri

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...