Marcel 0 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Ja mensen na 16 jaar lief en leed te hebben gedeeld heb ik besloten mijn corvette te verkopen. De meeste mensen weten wel wat er allemaal aan vervangen en verbeterd is. Blijven natuurlijk altijd een paar puntjes van aandacht over maar ja, dat hoort ook een beetje bij de hobby. Niks ernstigs hoor maar ik zet het er toch even bij. Heb je interesse of weet je iemand die een C3 zoekt dan hoor ik het wel. Hij staat ook op marktplaats. HIJ IS VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blij maar toch ook weer niet........ Link to post Share on other sites
guuska 0 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Marcel, neem aan dat er wel wat voor in de plaats terug gaat komen Succes met de verkoop!! Link to post Share on other sites
Frits 0 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Hoi Marcel, waarom deze ommekeer dat je de corvette weg doet, Ga je iets anders aanschaffen ? Of ga je voor een 2e Benz. Groet, Frits Link to post Share on other sites
Peer81 0 Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Ik ben ook zeer benieuwd! Natuurlijk wel succes met de verkoop, en zonder vette ben je ook overal en altijd welkom Groeten Peter Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 Ik heb per ongeluk een C4 cabrio gekocht. Ik was het zat om geen wegenbelasting meer te betalen, het voelt gewoon niet goed. Ik hou jullie op de hoogte. Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 Hier een paar foto's. Link to post Share on other sites
guuska 0 Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Kijk eens aan :D hier wordt ik weer vrolijk van!!!!! Link to post Share on other sites
Frits 0 Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Ziet er goed uit Marcel. Ik vind de kleur ook erg mooi. Gefeliciteerd. Frits Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 21, 2012 Author Report Share Posted March 21, 2012 Ja ik was er meteen helemaal weg van en ik ben helemaal geen C4 liefhebber. Ik vind ze wel mooi maar ik vind een C3 toch mooier, tot ik deze zag. Er zit nog wel een klein beetje werk aan, beurtje en wat kleine dingetjes maar hij rijd geweldig. Denk dat ik hem vrijdag op haal. Link to post Share on other sites
Peer81 0 Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Kijk dan mag het natuurlijk! Ik hoop ook iedere ochtend dat ik per ongeluk bij een mooie blonde in bed ben gestapt... iedere ochtend weer Groeten Peter Link to post Share on other sites
Ruby40 0 Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Gefeliciteerd met de aankoop, en in de juiste kleur :) en succes met de verkoop van de C3. Groet, Johan Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 22, 2012 Author Report Share Posted March 22, 2012 Kijk dan mag het natuurlijk! Ik hoop ook iedere ochtend dat ik per ongeluk bij een mooie blonde in bed ben gestapt... iedere ochtend weer Groeten Peter Ik denk niet dat jij mag klagen Peter. Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 22, 2012 Author Report Share Posted March 22, 2012 Zo hij staat al voor de deur, wat een genot met dit weer. Hier wat foto's. Link to post Share on other sites
Peer81 0 Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Zeker een mooie vette om te zien! Met de beste stoelen die ooit in een corvette hebben gezeten naar mijn idee! Veel plezier ermee Groeten Peter Link to post Share on other sites
LEKO 0 Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Marcel, Je valt gelijk met je neus in de boter met dit mooie weer, veel rijplezier toegewenst. Leen Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 Ja mensen, de corvette heeft een nieuw baasje. Nu genieten van de C4. Link to post Share on other sites
Qlincy 0 Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Marcel, gefeliciteerd met de snelle transacties. Toch een opluchting als iets snel verkocht wordt Je hebt een mooie C4, geniet ervan. groet Johan Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 Ja dat ging sneller als verwacht, wel lekker hoor weer een zorg minder. Link to post Share on other sites
Peer81 0 Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Dat is heel netjes Marcel en sneller dan ik had verwacht. Maar met een nette prijs ben je er snel vanaf dat blijkt maar weer, zouden de meeste huizenverkopers een voorbeeld aan kunnen nemen... Veel succes met de C4! ps. je hebt de nieuwe eigenaar toch wel verteld over deze moeie club toch? Groeten Peter Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 26, 2012 Author Report Share Posted March 26, 2012 Niet van een moeie maar wel van een mooie club. Hij gaat naar Oosterhout dus dat is volgens mij redelijk bij jou in de buurt. Het is niet echt een clubmens maar ik heb hem behoorlijk nieuwschierig gemaakt dus wie weet. We houden in ieder geval contact met elkaar. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.