Frits 0 Posted November 28, 2020 Report Share Posted November 28, 2020 Vandaag samen met Anita ons laatste ritje van 2020 gemaakt. Toch nog mooi weer dus een lekker stuk gereden. Het afgelopen seisoen heb ik niet veel kunnen rijden omdat natuurlijk alles afgezegd is. Ben wel blij dat we ons buitenland avontuur nog hebben kunnen doen met elkaar. Ik heb dit jaar ook maar 2x voor Opkikker gereden. De Corvette heeft het afgelopen jaar goed gedaan en gaat nu in de stalling om volgend jaar hopelijk meer te kunnen gaan rijden. Iedereen bedankt voor het korte maar leuke 2020 Corvette jaar. Groet, Frits Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted November 29, 2020 Report Share Posted November 29, 2020 Na de winterslaap gaan we weer genieten met de ICC😉 Quote Link to post Share on other sites
pieter 0 Posted December 3, 2020 Report Share Posted December 3, 2020 Zolang er geen ijs op de weg ligt, gaat voor mij het feest gewoon door. 😁 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts