Frits 0 Posted March 1, 2020 Report Share Posted March 1, 2020 Vandaag is het 1 maart en dan mogen we weer rijden. Vanmorgen even het weer afgewacht maar toen wel de Corvette gepakt en samen met Anita een lekker stuk gereden dat hij goed warm geworden was. De Corvette starte na een stilstaan periode van 3 maanden en zonder druppellader in 1 keer. Toen een inspectie ronde gedaan en alles zag er goed en rustig uit. Bij het rijden voelde we wel wat in de banden maar dat komt van het stilstaan. Eerst rustig gereden en het hobbel gevoel was snel weg. Toen toch het gaspedaal even geprobeerd en die doen het ook nog. conclusie is dat we heerlijk gereden hebben en klaar zijn voor seizoen 2020. Groet, Frits Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 1, 2020 Report Share Posted March 1, 2020 Ja het weer zat mee vandaag. Eerst de Camaro en hopelijk snel de corvette.😎 Quote Link to post Share on other sites
383cfi 0 Posted March 8, 2020 Report Share Posted March 8, 2020 jullie zijn verder dan ik😮 moet nog opschieten om de openingsmeeting te halen! Quote Link to post Share on other sites
pieter 0 Posted March 8, 2020 Report Share Posted March 8, 2020 Mijn Vette is er klaar voor, ik moet alleen zelf nog tijd vinden, het is druk. Ik rijd dan ook gewoon door 's winters (alleen niet gasgeven op natte weg...) Quote Link to post Share on other sites
Peer81 0 Posted March 19, 2020 Report Share Posted March 19, 2020 Afgelopen week de Catalina gepakt voor een rondje met Finn en 100 op de snelweg is perfect voor de Pontiac. Groeten Peter Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 20, 2020 Report Share Posted March 20, 2020 Heerlijk hoor lekker toeren Quote Link to post Share on other sites
Qlincy 0 Posted March 24, 2020 Report Share Posted March 24, 2020 Vandaag vrij gekregen van mezelf en heb vanmiddag eerst wat spinnenwebben uit het interieur verwijderd daarna wat spinnenwebben uit de uitlaat geblazen. Heerlijk ritje gemaakt in de zon. groet Johan😎 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts