Ruby40 0 Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 Beste ICC Leden, Hierbij de uitnodiging voor “Toerrit Overijssel” op zondag 18 augustus 2019. Verzamelen bij: Hotel Van Saaze Dam 16 8317 AV Kraggenburg Aankomst: 11:00 uur Vertrek: 12:00 uur Lengte tourrit 124 km Graag ons even laten weten of je mee gaat en met hoeveel personen. Dit i.v.m. de tijdige reservering voor de lunch. Tot de 18e Groet Johan en Maria Quote Link to post Share on other sites
Frits 0 Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 Hallo Johan en Maria, leuke tocht hebben jullie uitgezet. Helaas kunnen we dit keer niet mee want we hebben onverwachts een uitnodiging om naar Parijs te gaan voor dat weekend. veel rijplezier en een mooie rit gewenst. Groet, Frits en Anita Quote Link to post Share on other sites
Ruby40 0 Posted August 8, 2019 Author Report Share Posted August 8, 2019 Hallo Frits en Anita, Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn maar wij wensen jullie veel plezier in Parijs. Tot later Groet, Johan en Maria Quote Link to post Share on other sites
lt#1 0 Posted August 8, 2019 Report Share Posted August 8, 2019 Leuk, dat is echt heel dichtbij voor me. Ik meld me aan met 2 personen. Het enige voorbehoud is als het echt bakken water gaat regenen. Dan kan ik niet gaan rijden, de wissers zijn er mee gestopt 🤦♂️ Maar verder doet ie het hoor 🙂 Tot volgende week Quote Link to post Share on other sites
Skipper 0 Posted August 9, 2019 Report Share Posted August 9, 2019 Hallo Johan en Maria, Helaas zijn wij verhinderd dat weekend. Wij wensen jullie een mooie dag en toertocht. Vette groet, Wendeline en Roland Quote Link to post Share on other sites
383cfi 0 Posted August 9, 2019 Report Share Posted August 9, 2019 Hoi Johan & Maria ik ga erbij zijn. Heb er al weer zin in:-) Quote Link to post Share on other sites
Ruby40 0 Posted August 11, 2019 Author Report Share Posted August 11, 2019 Beste ICC leden, Als je nog mee wilt rijden zondag 18 augustus a.s. laat dit mij dan z.s.m. weten. Dit i.v.m. de reservering voor de lunch ! Groet, Johan en Maria Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted August 12, 2019 Report Share Posted August 12, 2019 Ik kom en Syl gaat waarschijnlijk ook mee dus hou het maar op 2 personen😄 Quote Link to post Share on other sites
Qlincy 0 Posted August 12, 2019 Report Share Posted August 12, 2019 Ik kom ook, Marga weet het nog niet. Ik heb Ron gesproken en die was ook van plan om te komen. Tot zondag groet Johan😎 Quote Link to post Share on other sites
Qlincy 0 Posted August 17, 2019 Report Share Posted August 17, 2019 Helaas, Marga gaat niet mee en Ron heeft het te druk met kar en kraan.😞 tot morgen, Johan😎 Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted August 18, 2019 Report Share Posted August 18, 2019 Dit was weer een mooi en voor mij ons onbekend stukje Nederland. Wat een heerlijke rit met een leuke ploeg mensen. Johan en Maria bedankt voor deze geweldige dag en de versnaperingen😉. Syl en ik hebben genoten. Quote Link to post Share on other sites
383cfi 0 Posted August 19, 2019 Report Share Posted August 19, 2019 Johan & Maria top geregeld! En bedankt voor de route installeren in TomTom 🙂 Quote Link to post Share on other sites
Ruby40 0 Posted August 19, 2019 Author Report Share Posted August 19, 2019 Marcel en Sjaak mooie foto’s. Ik doe er nog een paar bij. Nederland heeft prachtige gebieden om doorheen te rijden. Deze rit door Overijssel was er weer zo een. Ondanks de wat sombere weersvoorspelling hebben wij op een enkel spatje na de rit droog kunnen rijden. We hebben genoten van jullie gezellige aanwezigheid. Tot de volgende meeting. Groeten Johan en Maria. Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted August 19, 2019 Report Share Posted August 19, 2019 Leuke foto's Johan en idd, Nederland heeft mooie plekjes en veel ooievaars, wij hebben er 16 geteld😀 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts