Qlincy 0 Posted February 26, 2019 Report Share Posted February 26, 2019 Een aantal van jullie zal intussen gemerkt hebben dat het forum enige dagen niet bereikbaar is geweest. Met de inspanningen van Dimitri en Andre is de nodige actie gepleegd en we zijn er dus weer. Heren bedankt hiervoor👍👍 groet Johan😎 Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted February 26, 2019 Report Share Posted February 26, 2019 Dimitri en Andre bedankt, toppers. Quote Link to post Share on other sites
Frits 0 Posted February 26, 2019 Report Share Posted February 26, 2019 Top gedaan. We hadden het hier tijdens de ALV nog over dat het zo goed ging met het forum Groet, Frits Quote Link to post Share on other sites
lt#1 0 Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 Ja, het gaat ook prima. Alleen soms zijn er wijzigingen (infrastructuur), waarvan dan wel een bericht is geweest die ik niet heb gelezen. Zo vaak log ik niet in in het klantenportaal van Invision, want daar stond de aankondiging achteraf gezien. Gelukkig een fijne servicedesk van Invision die me precies vertelde wat er gedaan moest worden. André kon ook snel zaken aanpassen, en dan kun je weer verder. Dus sorry voor de onderbreking, ik weet nu waar ik voortaan op moet letten. Voor de techneuten, de dns servers waren veranderd van naam. Dat moet wel kenbaar gemaakt worden bij je domein, anders wordt ie dus niet meer gevonden. Forum doet het dan wel (op IP), maar je als normale persoon kom je er dus niet makkelijk bij. Quote Link to post Share on other sites
383cfi 0 Posted March 5, 2019 Report Share Posted March 5, 2019 Ik moet ook niet meer zeggen dat het zo goed werkt,het gaat dan onmiddellijk mis Goed gewerkt Andre en Dimitri, Toppie Quote Link to post Share on other sites
Marcel 0 Posted March 6, 2019 Report Share Posted March 6, 2019 Ja het is gewoon jou schuld Sjaak. Quote Link to post Share on other sites
lt#1 0 Posted March 7, 2019 Report Share Posted March 7, 2019 Nou, ik was er ook van overtuigd. Hoe dan ook, geschiedenis daar kun je weinig aan te veranderen. Het werkt weer als een zonnetje (haha, ik ben niet bang, zelfs met dit bagger weer 😉 ).. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts