Jump to content

Corvette in de Telgraaf en Auto Visie

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen week verrast door Anita. Ze heeft enkele maanden geleden een mail naar de Telegraaf gestuurd voor de rubriek “ in de garage “. Het gaat erom dat er een auto (liefst oldtimer) in deze rubriek komt bij de telegraaf met een foto en een stukje tekst. Hiervoor heb ik gisteren een interview gegeven en zijn een (behoorlijk) aantal foto’s gemaakt. Deze editie gaat het om een uitgebreide reportage waarbij onze Corvette ook in het blad Autovisie komt te staan met meerdere foto’s en een uitgebreid stuk uit het interview.

Daarnaast komen ze 2e paasdag nog langs om een korte film op te nemen, deze komt op de website van Autovisie te staan en op YouTube. De Corvette staat 7 april in de Telegraaf, de datum voor de Autovisie editie hoor ik later nog.

Ik hou jullie op de hoogte als ik de datum weet. 

Groet,

Frits

Ook onze mooie club benoemd. Misschien een uitnodiging voor andere Corvette rijders om zich bij ons aan te sluiten.

Er staat ook een filmpje online bij Auto visie in de rubriek in uw garage.

Groet,

Frits

Vandaag staat ook een leuk stuk over mijn Corvette in de auto visie. Mooie foto’s en een goede verhaal. Ook wordt onze club benoemd. Hier moeten toch extra leden uit komen?.

Groet,

Frits