Jump to content

Nieuw seizoen 2017

Frits

Recommended Posts

Vandaag was het weer zover. Het is 01 maart en het seizoen 2017 is van start gegaan. Bij aankomst in de garage was ik ervan uit gegaan dat de accu na leeg zou zijn en ik met de druppel lader aan de gang zou moeten gaan. Gelukkig kreeg ik ongelijk want het was de sleutel omdraaien en direct lopen?.Na eerst door de wijk gereden te hebben lonkte de A9 toch wel even. En wat was het weer leuk om even iets te hard te gaan op de A9. Het was donker en redelijk rustig op de weg. Wat blijft het toch lekker na 3 maanden weer zonder problemen te rijden. Voor iedereen veel veilige en mooie kilometers voor 2017 gewenst.

Groet,

Frits

Ik heb vanmiddag ook lekker gereden, er weer 75 heerlijke km'ers er bij.

Daarna de garage een beetje aan kant gemaakt.

Hopen op veel mooie dagen.

Ja, ik ben meer een mooi weer rijder geworden nu ik een autootje heb voor dagelijks gebruik. Naast al die vrolijke kilometers hoop ik vooral op vrolijk weer. Scheelt weer een boel gepoets :lol: De pekel is nu wel weg geregend, dus nu is het tijd voor de zon!

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nog steeds thuis, zit nu weer aan andere pillen en een extra hoge dosis vitamineD3.

Nu hopen dat het de goede kant op gaat want het heeft lang genoeg geduurd en dit soort mooie dagen doen mij goed.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...