Jump to content

Updaten start pagina forum

Frits

Recommended Posts

Ik ben vandaag iemand tegen gekomen bij opkikker met een zwarte C 6 convertible uit Julianadorp die na ons gesprek lid wil worden van onze club. Ik heb hem verteld dat wij een club zijn die actief aan het rijden zijn. Verder aangegeven dat hij zich kan aanmelden via de site. Ik heb nu zelf even gekeken maar deze is sterk verouderd. Laatste info is uit 2013. Ik heb hem vandaag door de drukte niet meer gesproken dus hem ik zijn gegevens niet. Kunnen we dit (weer) op de agenda zetten voor de ALV.

Groet,

Frits

Hoi Frits,

uiteraard kunnen we dat op de agenda zetten.

Maar ik wil vooruitlopend op de vergadering wel kijken of ik nu al iets kan veranderen.

Ik denk aan een statische pagina met een verwijzing naar ons forum. Volgens mij is dat al eens aangegeven zoiets te doen.

Doordat er prive nogal van alles aan de hand is (zal dat even in het besloten topic toelichten) houd ik een slag om de arm wanneer me dat gaat lukken.

Zal wat opzetjes maken, en voorstellen doen.

Dat komt wel goed.

Groet,

Dimitri

Is zeker een goed idee Frits. Ik denk dat echt niemand van ons ooit op de website komen maar voor een paar nieuwe mensen kan het wel makkelijk zijn. Mij lijkt een statische site met een link naar dit forum meer dan genoeg aangezien we het toch niet bijhouden en ik er ook geen zin in heb of het nut van in zie. Naar mijn idee zijn we binnen de club ook erg afhankelijk van de tijd van Dimitri, willen we het sneller op orde hebben dan moeten we naar een betaald iemand opzoek dit het voor ons wil fixen. Mocht Dimitri kunnen aangeven geen tijd te hebben of eigenlijk geen tijd genoeg hebben om hier ook nog tijd voor te maken. Dan lijkt het mij wel een goed idee om alvast eens rond te vragen of iemand zin heeft om dit te doen aldanniet betaald.

Groeten Peter

De pagina zoals je die voorstelt is ook het enige wat nodig is. Daar is het nodige al over gediscussieerd afgelopen ALV's.

Het is niet ingewikkeld, het moet alleen gedaan worden. En daarin ga ik tekort schieten.

Aangezien ik donkere wolken zie op kort termijn, lijkt het me beter om te kijken naar een alternatief dan het aan mij over te laten.

Groetjes,

Dimitri

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...