Jump to content

Toertocht 20 september

Recommended Posts

Voor degenen die nog zin hebben in een ritjeย ๐Ÿ˜Ž

Zondag 20 september.

Vanaf 11:00 uur zijn jullie welkom bij De Herberg

Dorpsstraat 10

7251 BB Vorden

Om 12 start de toertocht. Graag z.s.m. even via het ICC forum aangeven of je komt en met hoeveel personen i.v.m. reserveringen.

Groet, Johan

Voor mij nog twijfelachtig, ik heb mijn vakantie een maand naar voren geplaatst en ben dan misschien net weg.

Ik zet het op de mail voor jullie.

ย 

Gaat me (surprise) niet lukken helaas. Ik hoop dat ik volgend jaar wel mee kan met wat ritjes. Als alles goed gaat heb ik dan nieuwe oogjes waar ik weer wat mee kan zien.ย ๐Ÿ˜Š

Pieter, hopelijk zijn je ogen volgend jaar voldoende hersteld en zien we je weer eens bij een meeting.

Marcel, ik stuur je even een mailtje met aanvullende informatie over het parkeren bij De Herberg en de GPX file (september001) als bijlage.

Zou je deze mail willen doorsturen naar degenen die zich hebben opgegeven voor 20 september.ย ย Wij hebben helaas geen tijd meer

gehad om de route op papier te zetten. Tom Tom gebruikers kunnen de GPX file in hun Tom Tom laden :).ย 

Groet, Johan

Wat een geweldige dag was dit.

Goede opkomst, gezellige mensen, prachtig weer en een goede organisatie door Johan en Maria.

Hier een paar foto's, ik denk dat Johan en Maria de leukste (eet) foto's hebben๐Ÿ˜

20200920_123058.jpg

20200920_153818.jpg

20200920_132145.jpg

20200920_134941.jpg

20200920_153233.jpg

20200920_153321.jpg

20200920_154011.jpg

20200920_153931.jpg

IMG-20200920-WA0017.jpg

20200920_164010.jpg

Mooie foto's Marcel en Silvia, bedankt๐Ÿ˜€

Ook Maria en Johan bedankt voor het organiseren en uitzetten van deze heel leuke rit, de thuisblijvers hebben helaas pech gehad.

Het was heel mooi weer (strak blauw, 24graden) en een heel mooie omgeving waar we nog niet vaak zijn geweest.

Voor herhaling vatbaar,

groetย Marga en Johan๐Ÿ˜Ž

De laatste rit van de agenda 2020 zit er weer op. We zijn door een mooi stukje van Nederland gereden.

Bij de voorbereiding van een rit hoop je altijd dat het weer op de betreffende dag een beetje meewerkt en dat was op deze dag het geval.

Lekker zonnetje en een juiste temperatuur ๐Ÿ˜Ž.ย 

Uiteraard kunnen we een rit niet beginnen zonder koffie met gebak en daarvan hebben we genoten op het terras van De Herberg.

Tevens hadden we de gelegenheid om de prachtige C5 van Marcel en Sylvia te bewonderen.

Daarna zijn we vertrokken voor het eerste deel van de rit.

Mooie weggetjes en weinig overig verkeer, zodat we heerlijk konden genieten van de omgeving.ย 

Op de geplande tijd arriveerden we bij het Fletcher Hotel voor de lunch. Ook hier konden we weer heerlijk buiten zitten.

Het laatste deel van de route bracht ons weer terug bij de startlocatie, waar we onder het genot van een hapje en drankje

nog even gezellig nagepraat hebben voordat een ieder weer huiswaarts keerde. Marcel, bedankt voor de mooie foto's.

Wij vonden het super gezellig en wie weet.........., misschien is het toch nog niet de laatste rit van het jaarย โ˜บ๏ธ

Groet, Johan en Maria

ย 

ย 

ย 

ย 

Edited by Ruby40

Mooi dat het gelukt is met de foto's.

Dit was een rit die ik gerust vaker wil gaan rijden, echt fantastische omgeving en weinig stoplichten.

Knap dat jullie dit steeds weer zo goed organiseren๐Ÿ˜€

Nu snel die blauwe C5 coupe ophalen๐Ÿ˜