Jump to content

Update is uitgevoerd

Recommended Posts

Hallo,

ik heb zojuist de update uitgevoerd, en er zijn nogal wat opties bijgekomen.

We zullen lang niet alles gebruiken, maar de opmaak is wat "anders", ik moet er even aan wennen.

Via instellingen van je profiel kun je diverse instellingen aanpassen zoals het thema naar "donker" zetten. 

De standaardzaken (posten, topic aanmaken, etc.) zijn onveranderd. Wel kun je aangeven of je wilt volgen en op welke manier je een berichtje krijgt als er iets is gewijzigd. Dat is nieuw.

Klik maar een beetje rond, en mocht er wat zijn dan post het hier. Dan kan ik het misschien aanpassen.

Greetz,

Dimitri

Hoi Johan,

Ik zie dat je via verschillende manieren naar het forum bent gekomen. Werkt het nergens? En krijg je een melding?

Bij je profiel zie ik verder niets bijzonders, dus dan zouden meer mensen dit moeten ondervinden. Ik ga door met zoeken.

Grt, Dimitri

• 1 month later...

Laatste forum update net doorgevoerd, ik zie nu wel dat er rechtsboven (via chrome/edge) wat ontbreekt. Waarschijnlijk plaatjes want het ziet er vreemd uit maar knop blijft werken gelukkig. Waarschijnlijk is de opmaak niet meer compatible, want ik zie meer blokjes nu. Logo blijft goed gaan, andere plaatjes niet zover ik snel kan zien.

Op dit moment kan ik er even geen aandacht aan besteden, mijn opleiding heeft een deadline van eind november en ook mijn huidig project moet dan zo goed als afgerond zijn. En ja ook het certificaat ben ik me van bewust. Als alles verloopt zoals ik denk dat het loopt zal ik begin december er eens voor gaan zitten. 

Afhankelijk van eventuele nieuwe maatregelen rond die tijd heb ik nog een laatste item op de agenda staan in de kerstvakantie. Als dat afgerond is start ik 2021 met een stuwmeer aan vrije tijd.. Dat wordt even wennen.. Moet ik daar nu weer mee HAhaha