Jump to content
Sign in to follow this  
Peer81

ICC Tourrit Zeeuwland 29 september 2019

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Β 

Volgende week zondag is het zover, de meeting in het zuiden! Zoals afgelopen jaren ben ik ook dit jaar druk geweest met van alles behalve met de Corvette.... Maar een rit uitzetten is wel het minste wat we kunnen doen om elkaar weer eens te spreken en gezellig bij te kletsen.

We beginnen om 11.00 uur met verzamelen bij mij thuis.

Het beste kun je je Corvette parkeren in de Stadshillen te Steenbergen of op onze stelconplaten oprit aldaar. Loop naast nr. 75 de stelconplaten oprit op en langs het hekje onze achtertuin in. Bij aardig weer zitten we buiten anders doorlopen naar de woning waar we jullie binnen ontvangen.Β 

Rond 12 uur vertrekken we richting Zeeland om zo binnendoor na ongeveer 60 a 90 minuten aan te komen bij de Brouwersdam. Daar gaan we lunchen bij een strandpaviljoen aan het strand er is daar letterlijk plek voor honderden auto's om te parkeren dus super makkelijk! Vervolgens vertrekken we weer richting Steenbergen. Het eerste deel van de route is zoals mn ouders 25 jaar geleden al daar naar het strand reden. Terug moet ik nog verzinnen.... Dat weekend is de N59 tussen Bruinisse en Serooskerke (naast Renesse) afgesloten in beide richtingen dus even kijken hoe ik daar omheen kan.

Iedereen die mee wil graag even een berichtje dan kan ik dat doorgeven aan het strandpaviljoen.

Tot de 29ste!! :)

Groeten Peter

Hallo Peter, wij zijn nog op vakantie en ik heb de Corvette niet bij me. Helaas moeten we deze leuke rit aan ons voorbij laten gaan. Veel plezier en mooi weer gewenst.

Groet,

Frits

Voor mij is t ook te ver terug vliegen voor 1 dagπŸ˜‰βœˆ hoop dat er een goede opkomst isπŸ‘

Hallo iedereen,

Door de slechte voorspellingen qua weer morgen en de lage interesse voor de rit heb ik met de opgegeven deelnemers besloten de rit te annuleren en op een later moment alsnog te rijden.

Morgen wordt er te veel regen voorspeld. Johan, Sjaak, Johan en Maria toch bedankt voor de interesse :)

Β 

Groeten Peter

Jammer hoor, maar ik maak nu wel kans voor de volgende datumπŸ˜‰πŸ‘