Jump to content
Sign in to follow this  
Johan Boer

20 April 2019 Openingsmeeting Stingray'82 te Wezep

Recommended Posts

Beste Corvette vrienden

Hierbij nodigen wij jullie uit op onze openingsmeeting welke wij traditiegetrouw houden bij Restaurant Coelenhage aan de Zuiderzeestraatweg 486 te Wezep. Zoals gebruikelijk zullen wij deze meeting weer op een Zaterdag houden en wel op Zaterdag 20 April 2019

Aanvang zal zijn 13.30 uur en de toegang zal zoals jullie van ons gewend GRATIS zijn!

Iedereen die deel wil nemen met een Corvette, Camaro en of Firebird (Lid of geen Lid van Stingray'82) is welkom op het meetingterrein.

Uiteraard zijn bezoekers ook weer van harte welkom om een kijkje te komen nemen. (uiteraard ook gratis)

Vanaf 15.30 uur zal het naastgelegen Dutch Corvette Collection zijn deuren openen t/m 18.00 uur. De oudste Corvette in Europa zal hier ook te zien zijn tijdens de Openingsmeeting evenals de Callaway C16 nr.14 met 1300 miles welke onlangs is toegevoegd aan de collectie

See you in Wezep
Het Stingray'82 bestuur

_DSC0155 - kopie.jpg

_DSC0223 - kopie.jpg

Ik kom gezellig langs, heb er zin in. Hopen op mooi weer😎

Als je met een grote groep binnendoor wilt rijden dan vertrekken ze om 11:30 bij de mac donalds in Hoorn. Sjaak komt naar mij toe, die neemt het vriendje van Roxanne mee. Ik ben vorig jaar ook met hun meegegaan en dat was best leuk.