Jump to content
Sign in to follow this  
Marcel

Laatste rondje van het seizoen

Recommended Posts

Nog best wel veel fietsers?

Eigenlijk zat ik mij net af te vragen of er interesse zou zijn in een rit om het seizoen af te sluiten?

Een korte rit op zondag 11 of zondag 18 november, uiteraard afhankelijk van het weerbericht.

Begin en einde bijvoorbeeld in de Beemster en een pan erwtensoep als afsluiting.

Kunnen we dit mooi de "snertrit" noemen.:P

groet JohanB)

Ik kan eventueel de 18e

Dus bij goed weer lijkt het mij super om nog een ritje te doen.

Ik kan ook de 18e. Verder sluit ik me aan bij Marcel. De tank moet nog leeg om euro 98 te tanken voor de winterperiode.

Groet,

Frits

Wij vinden het leuk om de laatste snertrit van het jaar mee te maken.  Dus bij deze melden wij ons aan. :)

Groeten Johan en Maria

Ik wil wel een plekje vrijhouden in de corvette voor 1 van jullie Johan en Maria........................................................of komen jullie met een nieuwe corvette.:D

Je weet maar nooit bij jullie.;)

Het schijnt mooi weer te worden, temperatuur gaat wel naar beneden maar wel een zonnetje.

Programma voorstel: 12.00 verzamelen, 13.00 rijden en 15.00 terug voor de snert?

Geen lunch stop, gewoon lekker ritje in de buurt en na afloop lekker de tijd om het seizoen te evalueren??

groet JohanB)

Heb er zin in. Het dak kan er af want het word mooi weer.

De snert sla ik wel even over😉

Leuk hoor alleen wat Johan zegt, veel fietsers! Ik snap niet dat er niet gehandhaafd wordt, iedereen weet toch dat dijkjes voor Corvettes bedoeld zijn??? 🙄

Ik weet het nog niet, de 18e, er is nog zo ontzettend veel te doen hierzo. Het moet allemaal wel klaar zijn voor de drempelrit van volgend jaar (al zijn het maar die 7 drempels hier in de straat...)

Marcel het ligt er een beetje aan wie van ons tweeën met iemand anders kan meerijden.Maar we kunnen ook met onze Rover achter jullie aanrijden hoor.🤪

Oke ik heb een plaatsje vrij, kleed je goed aan want het dak laat ik thuis.:D