Jump to content
Sign in to follow this  
lt#1

Update forum

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ik heb de afgelopen dagen enkele (security)updates doorgevoerd, volgens logging zou alles prima moeten zijn gegaan.

Het enige wat ik nu merk is dat ik qua rapportage wat uitgebreider te werk kan gaan. Dus voor de ALV krijg ik wat mooiere plaatjes voor elkaar.

Mochten er elders wat zaken ineens anders zijn geworden dan laat het even weten, ga ik kijken wat ik er eventueel aan kan doen.Verder loopt het forum prima, de omvang is niet gek groter geworden en er zijn verder geen rare meldingen of gebruikers.

Groetjes,

Dimitri

Top Dimitri.

Heb jij nog gekeken bij het facebookaccount?

MIjn hemel wat een gedrocht is dat Facebook zeg, ik zie je bijdrages staan. Dus je hebt inderdaad de nodige dingen gepost. Vreemd genoeg staat "goedkeuring" niet aan, dus het zou gewoon zichtbaar moeten zijn. En inderdaad binnen de groep wel, daar buiten niet/nooit. Ik heb namelijk nogal wat getest qua instellingen, ik zie niks veranderen.

Dankzij het geweldige help systeem van Facebook ben ik nu behalve tijd niet gek veel verder gekomen..

Ik geef het nog niet op, maar het gaat iets langer duren 😞

Goed te lezen dat het forum goed draait! Ik blijf lekker ver bij feestboek vandaan. Vind het wel apart dat na de uitzending van Lubach blijkbaar de verslaving zo groot is dat de alle feestboek mensen hun zo geliefde privacy graag hiervoor overboord gooien. 

Groeten Peter

Op facebook staat ontzettend veel "corvette"op Peter;)