Jump to content
Sign in to follow this  
Ruby40

Verkoop Corvette C6

Recommended Posts

Hierbij laten we jullie even weten dat wij, na langdurig beraad, hebben besloten de Corvette te verkopen.

We willen meer tijd op het water gaan doorbrengen en zijn aan het rondkijken voor een grotere boot.

Dus wil er iemand een hele mooie corvette C6 kopen, laat het mij maar even weten.

We gaan natuurlijk nog wel mee naar Duitsland.

Groeten Johan en Maria  

Zooo, dat zijn plannen:o

Heel jammer om te horen dat de corvette weg gaat:unsure:

Maar ik hoop dat jullie nautische plannen jullie veel plezier en geluk gaat brengen.

De club en ik ook zal jullie aanwezigheid op de meetings wel missen, jullie zijn er altijd en ook altijd erg gezellig:P

Ik hoop dat jullie de meetings blijven bezoeken totdat de corvette verkocht is en succes met de zoektocht naar de juiste boot of schip:rolleyes:

groet JohanB)

We moeten nu wel op zoek naar een nieuwe fotograaf:D

Dat is heel wat anders:o

Veel succes met het zoeken naar een Boot (Schip)

Ennn.... ik kan niet anders zeggen dan Jammer, zal jullie gezelligheid gaan missen.

Hoop jullie niet tegen te komen op 't water, want dan is de Corvette nat:D:D

Maar goed, Voorlopig gaan we eerst nog naar Duitsland!

Groet, Sjaak 

Sorry voor de late reactie, even plat met hersenvliesontsteking.

Jammer dat jullie de Vette weg doen, ik ga jullie echt missen op de meetings.

Wel leuk dat jullie nog wel mee naar Duitsland gaan, hopen dat jullie het zo leuk vinden dat de huidige boot groot toch genoeg is.;)

Begrijpelijk Marcel, je had wel wat anders aan je "hoofd" letterlijk en figuurlijk.

We hopen dat je weer voldoende bent hersteld.

Groet, Johan en Maria

Ja hoor, het gaat de goede kant op, zorgen jullie nou maar dat de corvette blijft.;):lol:

Jammer om te horen dat de Vette weg gaat Johan! Ik heb eens een C4 gehad dat was net een boot, behalve dan dat het water vooral aan de binnenkant van de boot bleef in plaats van erbuiten :D Dus bij het uitzoeken van een boot is het belangrijk om te controleren dat het water vooral aan de buitenkant blijft.... Ik denk toch maar ff een tip *kuch*

Als ik een dagje op een boot wil zijn dan fiets ik hier even naar de loosdrechtse plassen en huur er eentje. Anders is het 12 maanden betalen, 2 weken schoonmaken en twee dagen varen, zoals gemiddeld bij boten. Net zoiets als bij de Corvette dus in mijn geval. ;)

Ik hoop voor jullie dat de verkoop voorspoedig gaat maar ik vind het wel jammer voor de club...

Hoi Johan en Maria,

Jammer om te horen! Jullie zijn zeker prettige mensen om als vaste mensen bij meetings te hebben. Zoals Johan al zegt ook zonder Corvette zijn jullie ook welkom om de meetings te bezoeken. Veel plezier met het zoeken naar een goede boot en vooral geen haast hebben bij de verkoop ;)

Groeten Peter

Vorige week is de Corvette bij André Boer geweest voor de APK keuring. Bij een van de vorige keren heeft dit ertoe geleid dat wij van een C5 naar een C6 zijn overgestapt. Nu van een C6 naar ….....niets. M.a.w. André Boer heeft onze C6 ingenomen.

Vanwege de al gemaakte reservering van de komende buitenlandrit gaan we deze dus in onze “gewone”:D auto meerijden.

Groet, Johan