Jump to content
Sign in to follow this  
Frits

Taxatie Corvette Frits

Recommended Posts

Ik heb de Corvette laten taxeren bij Rob Hafkamp. Dit omdat de laatste taxatie uit 2011 was.

Na een goede controle van Rob aan de auto en een leuk gesprek over de herkomst en wat er allemaal aan vernieuwd of verbeterd was kwam zijn oordeel over de Corvette.

Rob begon met het maken van een foto rapportage en gaf aan dat de auto er zeer goed uitzag en hij uitkwam op een score van 9.1 klassen 2+ op een schaal van 10 uit te komen. Dit komt vanuit de Classic Data informatie. De 2+ staat voor "in zeer goede originele staat".

Ik werd hierdoor ook aangenaam verrast wat de taxatie waarde geworden en was. Direct maar de verzekering bij Univé aangepast.

Ik kan Rob zeker aanbevelen voor een taxatie. Dit omdat de man zeker verstand heeft hoe hij oldtimers moet beoordelen op hun waarde/originaliteit en schoonheid.

Groet,

Frits

Klinkt goed Frits!

Ik vind de taxaties veelal een wassen neus waarbij de waarde vooral afhankelijk is van de windrichting en de inbreng van de eigenaar... De mijne is in eveneens in geen jaren getaxeerd dit is zeker een goed bericht mocht de mijne weer de weg op gaan.

Groeten Peter