Jump to content

Dirk

ICC members
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dirk

  • Rank
    Zondagsrijder
  1. Nu alles zo'n beetje opgelost is overweeg ik verkoop/inruil. Wie interesse heeft...
  2. Probleem traction control is ook niet meer teruggekomen!!! Het enige probleem is eigenlijk nog het klepje van het spiegeltje in de zonnekap. Valt goed mee te leven. Zal vandaag of morgen een nieuwe bestellen. D.
  3. Loszittend contactje. Doet het nu weer.
  4. Hé, da's een goeie, daar heb ik nog niet over nagedacht. Overigens is het de unit die zowel traction control als active handling regelt, maar die kan je alle 2 uitzetten. Voorlopig in ieder geval al een tijdje geen last meer van gehad. (Voorlopig ook even geen Corvette met die sneeuw.)
  5. Toen het allemaal nog garantie was, was het tot daar aan toe. Hoewel, als je met 180 aan het inhalen bent (op de Autobahn uiteraard ) en achter je rijdt iets snels Duits en je bent ineens vrijwel al je vermogen kwijt (dat gebeurt als voorzorg als de traction control er plotseling uit knalt) en je moet daardoor degene die je aan het inhalen bent weer voor laten gaan (met die BWM of zo achter ja) dan ben je niet echt blij, dat kan ik je vertellen. Je moet er niet aan denken dat het met 250 gebeurt in een snelle bocht. (De autobahn slingert nogal en bij 250 zijn de meeste bochten snel.)
  6. Dank, ik had het al gelezen. Ik wacht even tot iemand ervaring heeft met een dealer die het zonder gezanik oplost. Of anders bel ik Wezep wel even. Die weten meestal meer dan de dealers.
  7. Het was 1 van de eerste geleverd in Europa en ik rijd er vrij veel mee (nu 80.000 km). Maar ik was niet de enige met een kapot differentieel. Ik ken iemand met een C6 die al eerder aan de beurt was. Voor mij was dat wel handig, daardoor wisten ze in Breukelen welk differentieel ze moesten laten overkomen (bij die andere C6 ging dat twee keer mis...) uit de VS. Al vanaf 2006 staat er in de vakbladen in de VS dat de C6 veel te veel storingen heeft, dus ik ben bang dat het inherent is aan (de eerste modeljaren van) de C6.
  8. Ik was blij dat het meeste garantie was. Vooral dat differentieel... Ben wel alvast aan het sparen voor de C7 maar met slurptax erbij zal dat wel een dure grap worden.
  9. Voor de gein maar eens wat ik er al aan gehad heb: Differentieel kapot en vervangen (garantie). Problemen traction control. Oplossing 1 (Kroymans): update software. Na paar maanden weer storing. Oplossing 2 (kroymans): nieuwe unit. Na paar maanden weer storing. Oplossing 3 (Kroymans): nieuw gaspedaal (drive by wire). Na paar maanden weer storing. Oplossing 4 (Kroymans): bypass in kabelboom gemaakt. Na paar maanden weer storing. Oplossing 5 (Kroymans): weet even niet meer wat toe gebeurde maar het probleem deed zich tijdens proefrit weer voor. Voorstel Kroymans: auto omruilen. Bijna akk
  10. Dirk

    Nieuwe ZR-1

    Het is trouwens € 199.990 geworden. Ik zat dus aardig goed. D.
  11. Dirk

    Nieuwe ZR-1

    Veel Amerikaanse autobladen (zag er vandaag in een kiosk in Minneapolis al 3 verschillende met de ZR1 op de cover, allemaal in blauw) besteden (uitgebreide) aandacht aan de ZR1. Allemaal laaiend enthousiast. Ik vind trouwens zelf die motorkap met dat raampje erin a-f-s-c-h-u-w-e-l-i-j-k. Eerste Chevrolet die de $ 100.000,-- grens over gaat. In NL zal dat dus wel € 175.000 - € 200.000,-- zijn. D.
  12. Dirk

    Banden!?

    Probeer anders beto-bandenservice in weesp: http://www.betobanden.nl/ Voor mij heeft hij een offerte gemaakt voor de standaardbanden voor de C6 en hij kwam met een goede prijs. Zeg maar dat je een clubgenoot bent van de zwarte C6 van een paar maanden geleden. D.
×
×
  • Create New...